اذان

برای‌ کسی‌ که اذان را می‌شنود، مستحب است‌ که ‌کلمات زیر را بر زبان آورد:

پیامبر صلی الله علیه و سلم فرمودند:" (إذا سمعتم المؤذن فقولوا مثل ما يقول ثم صلوا علي فإنه من صلى علي صلاة صلى الله عليه بها عشرا ثم سلوا الله لي الوسيلة فإنها منزلة في الجنة لا تنبغي إلا لعبد من عباد الله، وأرجو أن أكون أنا هو، فمن سأل الله لي الوسيلة حلت له شفاعتي)"..

[هرگاه صدای موذن را شنیدید، کلمات او را تکرار کنید سپس بر من درود و صلوات بفرستید، زیرا هرکس صلوات و درودی بر من فرستد، خدا ده برابر آن بر او می‌فرستد، سپس برایـم ‌“‌وسیله‌‌“ را از خداوند در خواست‌ کنید، “‌وسیله‌“ منزلت و مقامی است در بهشت‌ که تنها شایسته یکی از بندگان خداست‌، امید است ‌که آن بنده من باشم‌، پس هر کس آن را برایم از خداوند مسئلت نماید، شفاعت من برایش رواست‌]"‌. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: صلواتوسیلهشفاعت

تاريخ : دو شنبه 25 / 5 / 1393 | 10:35 PM | نویسنده : یونس |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب مغانشابو
  • وب موج سوار
  • وب آموزش ریاضی
  • وب بای شاپ